sakura

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Malin - 25 november 2012 21:14

Här kommer bilderna som jag lovat.

Tar med från hela helgen =D


Börjar med bilder från marknaden!

               


Sedan från igår när vi var på kalas 

       


Sist men ite minst, denna stod på toaletten när jag kom idag.

En liten överraskning, det blev den vi kikat på hos elon. Kanon med en tvättmaskin. Nu fattas bara tumlaren ;)

 

Av Malin - 25 november 2012 15:07

Då är nu denna dagen här som jag inte sätt fram emot. Jag vill verkligen inte hem alltså!

Efter varje gång man varit ner hit till Örebro så vill man inte tillbaka till Falun. Jag saknar Örebro så himla mycket. Vill flytta hit igen men så kommer det nog inte att bli med tanke på att jag lär ha ett jobb för att överleva och det är inte det enklaste att få må jag lova.


Sak samma... Min helg hade jag tänkt skriva om eftersom jag ite uppdaterat läget här överhuvudtaget.


Min älskade pussis följde med mig till stallet i fredags efter jobbet, han hjälpte mig och fixa vattnet till hästarna medans jag mockade. Mina flickor fick stå hela helgen för jag bestämde mig iaf för att åka till Örebro som jag nämnde att jag hade tänkt göra.


Jag tog halv 6 tåget på kvällen så vid 20 tiden kom Rickard och hämtade mig vid stationen och då åkte vi hem till dom, där väntade barnen och Sanna =D

Petra var iväg på något men kom hem senare under kvällen.


Mamma, Michelle och Mica var på Julgalan och vi hämtade Michelle vid 23 tiden eftersom hon inte fick följa med på efterfesten ;) Hehe


Jag läste ur min bok under kvällen också, väldigt trist för nu finns det ingen mer uppföljare men jag hoppas det kommer en till för så det slutade så kan dom inte sluta boken tycker jag! Så håll en tumme!


Lördagen blev det stan en vända, hittade ett par vinterdojor som jag fick utav min älskling <3 Vanliga sneakers typ med massa ull i =D Mys och riktigt varma..

Sedan blev det donken innan vi åkte hem för att göra oss klara inför kalas hos Petra. Stora Lukas fyllde nämligen 7år gammal i fredags.


Det bjöds på massa gott och vi spelade kort samt slappade.

Petra avslutade dagen/kvällen med massage på mig. Men vi lekte också med barnen såklart.


Sedan blev det willys innan vi åkte hem till mamma igen, och där hemma blev det färgning av lite hår.

Sanna färgade håret likaså jag och Michelle.

Resten av kvällen spelade vi UNO och gottade oss massa gott som vi iof gjort hela helgen...


Idag har vi alla varit i Wadköping på gammaldags julmarknad. Riktigt mysigt att gå på detta, tyvärr var det kyligt så det var mindre kul. Vi var även in i massa gamla hus och kollade på saker från förr i tiden, bland annat dräkter iof kopior på sådana från 1700-talet. Jag älskar sådant där verkligen!


Nu är barnen här hemma och vi har precis fikat, igen ;) haha

Färska lussebullar av olika slag från marknadens bageri. MUMS kan jag lova!


Nu blir det att avsluta här eftersom vårat tåg går om 35min så man kanske ska ta och göra sig klara nu.

Det är bara jag och Mica som åker hem idag, Sanna stannar ännu en natt, lyxigt. Hade jag gärna gjort också. :)


Uppdaterar med bilder ev senare annars imorgon :)

Ha´t gott!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards