sakura

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Malin - 6 november 2012 19:06

Yes då kommer uppdateringen jag lovade och jag vet inte om det är bra eller dåliga nyheter? Ni får avgöra, själv känner jag lite både och.


Var ut och tog in tösen i morse, fick först ställa mig och mocka eftersom antagligen hon hade varit in och rört runt lite i ena delen = Bara hon som gör det!

Sedan fixade jag vatten och hö, sen fick tösa komma in.


Hon haltade inte alls lika mycket på morgonen, väldigt skönt. Såg precis ut som igår, det vill säga innge svullnad, feber eller värme i benet.


Hovis ringde upp mig på em när hon var klar med henne och det hade gått bra iaf, och hon tror absolut det är en hovböld men hon hittade inte på den med visiteringstången så vi ska "dra" fram den genom att ha lindat in hoven med bomull doppat i varmvatten och sen snurrat på en påse samt lindat med lindor utanför det.

Yes i know, det kommer inte sitta länge men förhoppningsvis så pass så att det drar ut den lite.


Hon kommer tillbaka imorgon kväll och kikar på henne igen, får hoppas jag hinner ut tills dess att hon kommer. Hade varit skönt att vara med :)


Så hon står inne inatt, vilket hon var nöjd med faktiskt, dock är hon absolut ingen rolig boxhäst! Fan vad hon rör runt allt skit i boxen :o 
Har aldrig haft en sådan häst, Pillan skiter på ett ställe likaså Sakura!


Men men, något jobb ska man väl ha? ;)


Däremot har jag problem med morgonfodringen av henne, jag hinner inte ut innan jobbet, eller jo det gör jag men jag hinner inte till jobbet i tid då. Första bussen ut till Hosjö går halv 6 och då är man ute till 6 tiden och den bussen, senast kvart över behöver jag ta för att hinna i tid till jobbet och det gör jag inte ju :( 


Jag har frågat Amelia, får väl se när man får ett svar. Det är då levererat iaf ;) hihii


Aja, ska hoppe in i en dusch nu.. Helt slut efter dagens göra, varit vaken sen 04.45 också ;)

Godnatt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards