sakura

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Hej å hååååå

Av Malin - 26 juni 2012 23:14

Vad det går kan jag säga!


Idag körde jag och karln på helt själva och det gick riktigt jäkla bra också! Eftersom alla jobbar så får man klara sig själva ;) Haha

Vi var i stort sätt klara när syrran hade slutat vid 18 tiden så det var ingen idé för henne och hjälpa till då direkt. Men vi är tacksamma för det iaf.


Vi körde 4 lass med enbart bilen idag varav 1 lass till skroten, tack för kombibilar! Man får plats med en hel del saker och det är fan skönt! Vi hade tänkt köra tvbänk och små bokhyllorna i bilen med men vi sket i det och tar dom tillsammans med sängarna imorgon i ett släp!

Annars är det soffan kvar också men den ska syrran få ta, äntligen ;)


Annars är denna lägenhet väldigt tom i stort sätt nu, känns superskönt!

Vi har källaren kvar MEN vi har städat och rensat där nere så allt ska bara fraktas till nya förådet så att säga :)

Super skönt verkligen.


Sedan är det städningen kvar och även där har vi fått erbjuden hjälp utav svärmor, det tackar vi också för =D Städningen är det som är minst kul.

Men badrummet är ju själva grovgörat klart, det ska väl bara torkas av igen liksom.


Sen är det inte mycket yta och städa i denna sketna lägenhet!


Så jag tror vi kommer lämna nycklarna på fredag!
För från och med måndag så får vi posten hem till nya så det blir bra.


Michelle kommer också på lördag natt hit, hon ska vara med sina polare på P&L hela dagen först och sen hämtar vi henne efter Rihanna spelat klart vid 02, ska bli kul när hon kommer hit! Hon stannar dock bara tills måndag eftermiddag/kväll :(


Och vi ska åka neråt vi med MEN vi vet inte när. Jag föreslog att åka ner med Michelle på måndag kväll och stanna tills lördag eller atl söndag.

Men det tror jag blir för lång stund för karlns del ;) Haha


Vi får se, ska prata med han.

Kanske kan man ta med husvagnen ner och bo i den hos Petra. Men men, vi får se som sagt!


Ullared är flyttat till slutet av Augusti iaf, PERFEKT!
Blir antingen 1 natt eller 2 nätter...


Karlstad vet jag inte riktigt ännu, eftersom Johan får semester när vi börjar jobba igen. Men vi funderar på att åka över en helg kanske då. Eller så avvaktar vi!

Vi har inte så lång tid kvar på semestern, två veckor blidde vi hemma här i sugFalun.. Hoppas verkligen karln ger med sig för en vecka i Örebro!


Ha´t gott nu alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards