sakura

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Malin - 8 juni 2012 21:36

Jag är så sjukt jävla nöjd över ridningen idag :D Min älskade flicka var så sjukt duktig idag!!


Åkte ut efter 18 tiden och trodde aldrig att jag skulle orka rida MEN jag tog tag i det och gjorde Sakura klar och tänkte vad fan, jag rider en barbackatur med lite skritt och travarbete upp vid grusrondellen så nog gjorde jag det.

Och ridningen gick verkligen super, hon var lite seg i höger varv idag, småsurig när jag bad om traven bland annat.


Men hon tog den sedan utan problem när jag värmt upp mer i vänstra först. Hon gick så sjukt bra, lugn och fin trav och jobbade sig i form väldigt bra. Min balans gick hyfsat bra också speciellt i vänster varm måste jag erkänna för i höger fick jag trycka ut henne lite....!


Avslutade med att rida bortåt Lönnemossa men sen in i skogen och vägen via broarna. Och vet ni vad, jag kände mig så sjukt säker och taggad och med en lugn och fin häst så jag tog mina FÖSRTA galoppsteg BARBACKA idag med Sakura :D GUD VAD UNDERBART DET VAR!! Vi tog galoppen flera ggr dessutom och sista blev upp för backen!


Fy fan vilken känsla och det var den där underbara korta och lugna galoppen =D=D Mums fillibabba!!!

Så jag är jävligt glad för att jag tog mig ut med sötnosen kan jag lova!


Som vanligt stod sedan en ledsen Sakura vid grinden när jag gick, hon tror jämt att hon ska få följa med mig!

Min sötnos <3<3


Bjuder på en del bilder som jag tog idag efter att jag ridit!!


                             

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards