sakura

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Malin - 20 juni 2012 20:09

Det gör man för att få ur sig dagens händelser och jag tycker om det riktigt mycket, som ni kanske märkt eftersom jag är ganska duktig på att skriva i detalj eller springa iväg i mitt skrivande.


För mig är skrivandet en riktigt skön sak som jag mår bra utav för att det lugnar en, man får ur sig det mesta och man kan då gå vidare. Dessutom kommer man ihåg saker bättre eftersom man kan göra en återblick i det :)


Men nog om det, skulle inte direkt prata om skrivandet faktiskt.


Var ut till hästarna idag vid tre tiden efter att jag hade varit på ÖoB och köpt lite saker :)

Sakura såg att det var jag som cyklade förbi hagen så hon skrek efter mig. Sen höll hon väl tyst tills jag kom ner till dom.


Jag stack upp först till stallet för att mäta rockarden, skulle fästa handtag/fästen på den så att den blir körklar för den som vill köpa skiten. Hade tänkt måla den också men har redan imorgon en som kommer för att kolla på den och hon sa att hon tar med släp på en gång OM hon vill ha den, så slipper hon åka massa vändor då hon ändå bor 10mil bort. Så då avstod jag från att måla den eftersom den lär ju ha torktid och ev en ommålning med.


Sen stack jag ner till flickorna och Sakura blev väldigt glad, skrek efter mig när jag ropade på henne och kom i full fart, jag tog och sprutade in henne i flugspray vilket hon uppskattade massor :) Sen kliade vi och kelade vi massor.


Miraz vägrade komma, och hon är den som absolut alltid kommer förutom Sakura vill säga.

Men nej hon vägrade :p Så jag fick gå bort till henne och när jag kom närmare henne och frågade varför hon inte kunde komma så skrek hon mot mig, min pussgurka <3


Dom båda bråkade om uppmärksamhet kan jag lova, haha

Miraz fick flugspray också som hon delvis uppskattade, förutom när allt blåste i ansiktet på henne och mig *grr*


Sen stod jag och myste med båda två en stund innan jag gick tillbaka och två flickor fick jag på släp såklart, haha

Dom blev ganska ledsna när dom insåg att dom inte skulle med mig helt, speciellt Sakura.

Hon började skrika efter mig när jag stod vid cykeln och att se hennes blick " Men matte jaaaaaag då???" Det gör ont!


Hörde henne skrika när jag cyklat upp på vägen och bortåt också, stackars flicka <3


Sen slängde jag mig i duschen och gjorde mig klar för en tripp ner på stan :)

Där mötte jag upp Mica så vi köpte örhänge till mig, äntligen! Sedan köpte vi en 4.5mm borr, sen tog vi buss bort till Järnia för att köpa skruv. Vilka klipp man gjorde idag, rabatter här och där och billig skruv (lösvikt).


Sen hann man hem innan jag och älskling åkte ut till stallet igen för att fixa fästerna på rockarden.

Vilket blev riktigt bra faktiskt, lite svårt att få till hålen eftersom det var ihåligt men han lyckades jävligt bra!

Tack till älskling för hjälpen!


Så håll en tumme för att bruden som kommer imorgon vill ha den, hoppas hon målar om den bara ;)


Ska väl ut och rida också tänkte jag, men jag blev så himla trött måste jag erkänna, ÖB, stallet, sen stan sen stallet igen och nu hemma och ev stallet igen. Jani, vi får se hur jag gör.


Just nu är jag vrålhungrig så jag ska laga mat! ;)

Peace

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards