sakura

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Malin - 5 juni 2012 19:33

                                                   

Av Malin - 5 juni 2012 19:19

               

Av Malin - 5 juni 2012 19:05

Här kommer dom, äntligen...

Det är alltså allt möjligt så jag tror jag gör inlägg för inlägg med bilderna :) 

Tar hoppträningen samt bilderna från kvällen då jag och syrran red en sväng också!


           



Bjuder på en film också!


   

Av Malin - 5 juni 2012 16:52

Helt slut är jag, känner inte alls för något måste jag erkänna!

Två stressiga dagar så in i norden, speciellt idag. Inte så kul kanske.


Var ut en sväng till hästapållarna igår, kollade igenom staketet och det var helt. Inga rådjur som sprängt någonstans. 

Fick rätta till någon stolp iaf, för dom hade lutat sig en del. Det är sådant man får kolla igenom varje dag, ta en runda runt hela hagen för att se igenom den. 


Jag hade apglada hästar iaf, speciellt Miraz. Hon var överlycklig för all mark hon hade och springa runt på. Fy fan vad galen hon var, hahahaha

Hon sprang ifrån dom andra två också och så hörde man hur hon sprang över ena bron (då såg man henne inte) men hörde, sen vände hon och man hörde det igen och så kom hon i full fart, hoppa över dikerna, for i luften och ja gud ja :) Väldigt kul och se!
Mobilen dog såklart under det BÄSTA med buset så tyvärr fick jag inga filmer/bilder på det! Skulle ha tagit systemen som jag tänkte från början *grr*


Ska ut senare också, ska ta med systemen då och hoppas på massa bus!


Imorgon blir det rida, och börja packa tror jag faktiskt ;)


Pratat med Anders också om Hälla stallet, men det såg inte ljust ut. Han trodde inte alla tre skulle få plats, det kanske kunde sa han men han var tveksam. Han skulle räkna på det och sen skulle jag ringa på fredag morgon. Så tyvärr tror jag inte det blir dit.


Och jag känner inte alls på att slänga ut pengar på egen ligghall nu, visst om jag HYRT mark eller ägt den. Då är det annat. Nu är man trots allt inhyrd... Så jag vet ej... Kanske blir och skicka iväg till flock lösdrift? Vi får se vart det tar vägen.


Frågade ju så snällt om marken här, men fick aldrig svar så det sa sitt, hahaha

Brukar vara så med han :p Och det är nog helt för att skidåkarna åker där om vintern liksom. Annars hade det inte varit några problem tror jag.


Nej, nyss diskat och så tvättar man. Men karln var gullig och tog första vändorna eftersom jag diska :) Så jag ska nog slöa här lite sen får vi se om jag börjar plocka i skåpen lr något skoj? Hm, förmodligen inte för då lär jag ta upp kartonger med, hahaha


Goodbye!! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards