sakura

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Malin - 18 juni 2012 16:25

har bara inte riktigt haft tiden att skriva något här inne.
Och sen så har jag inte så mycket att säga.


På hästfronten så har jag inte gjort något mer än kollat så att hagen och hästar är OK ;)


I fredags fira vi in semestern med ett gäng från jobbet och det var riktigt kul måste jag erkänna, inte ofta man är ut nu för tiden så det är då fan alltid super duper kul! Goa människor som gör kvällen.

Hände en del små saker där också men inget vi behöver ta här, bara mitt vanliga klantiga jag som glömmer saker ;)


Lördagen så tog jag det jävligt lugnt. Tog mig ur sängen vid 19 tiden och då såg jag några filmer med massa dip och götta sedan la jag mig igen och igår var det också lugnt, slöat i massor faktiskt och det har inte spelat någon roll heller eftersom jag nu har SEMESTER!!! Så att slösa bort lite dagar på det sättet är helt OK tycker jag ;)


Karln kom hem igår så vi köpte käk nere på American take away och myste sedan med massa gotta framför en film...


IDAG har det varit full rulle för min del iaf, åkte och handla lite flyttkartonger så jag har rensat ur en del skåp och slängt massa skit. Packat någon till kartong och har en halvfull i köket kvar. Sen finns det givetvis mer att packa men jag är en aningen seg, haha

Har diskat och lagat mat idag också, och det ska väl dra sig en städning imorgon tänkte jag också!


Var ner i källaren och slog en kik också eftersom det borde rensas ur också men jag vände efter att ha tagit ett varv där nere :o Nej fy fan vad drygt och det var kyligt där nere också, tog en aningen för lite kläder på mig ner, haha


På onsdag ska Erik kolla rockarden, och går det att svetsa fästen på den så vore ju det kanoners i och med att jag har två köpare och jag vill ha fästerna där innan den säljs! Punkt slut!!


Imorgon ska jag ut och ta en barbackatur tror jag, på onsdag blir det invigning av nya schabraket.

Jag hoppas det blir bra iaf, var inte riktigt som jag hade tänkt mig men den är helt OK och man kanske slipper fukten som går rakt upp i sadeln i och med den otroligt dåliga "luftiga" paden jag har nu. *ggr*


Nej, jag ska stupa omkull lite nu innan jag fortsätter här!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards