sakura

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Malin - 13 juni 2012 19:51

Idag kom vet ut för vaccinering utav flickorna, och det gick super duper :)
Mica var med ut idag också vilket var väldigt trevligt.


Så nu ska dom inte vaccineras förens om 1år, eller ja förutom lillfisen eftersom hon ska ha influensa var 6:e månad för annars får hon som sagt inte ställas ut inom ARAB. Läjligt men vill dom ha det så så är det väl så.


Hon kollade även lite i munnarna och det var absolut inga problem där så vi kunde gott och väl vänta tills slutet av Juli pga lite osaker hos vet. Och det var skönt, vill inte stressa henne till saker liksom.


Nu blir det skrittridning i 7dgr, inge stress eller ansträngning. Hjärtat får inte pumpas igång för mycket vill säga speciellt dom 4 första dgr men man ska givetvis ta det lugnt resten med.


Blir skönt det :) Barbackaturer i massor <3<3 Mys mys :)


Nu är det även jätte mysigt väder ute, regn, åska och säkert blixtrar inom kort som kommer lysa upp himlen. Åskan är mysig men blixtrarna klarar jag dessvärre INTE av :o Gömmer mig gärna inne på toan med lampan tänd och stängd dörr så jag inte ser blixljuset.

Blivit lite uppskrämd av ett par ex kompisar i tiden.....!!


Och gud vad jag är glad för att vet kom idag för jag hade inte orkat jobba över.. Jag har nästan gått sovandes ute idag, på jobbet, sittandes på bussen och i väntrummet hos läkaren. Till och med han såg att jag var trött :p Jag var helt borta när jag satt där i stolen. Usch så hemskt!


Men nu är det bara TVÅ dagar kvar sedan så är det SEMESTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards