sakura

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Malin - 12 juni 2012 18:55

Vad jag är TRÖTT!!

Mina knän värker satan också och spänningshuvudvärken vakna jag med i morse och hade väl den hela förmiddagen sen försvann den efter lite tabletter och kom tillbaka en sväng sen på eftermiddagen. Jag är van numera med att ha huvudvärk men det är då fan inte kul kan jag lova.


Huvudsaken jag inte får den sorten jag hade mycket för en tid sedan, då jag knappt kunde gå för att huvudet höll på och explodera :( Det gjorde till och med ont framme vid ögonen då, vilket det iof kan göra ibland nu med men det är inte alls som den smärtan... Fy tusan, där grät man ofta!!


Dagen rullade på kanon idag fast det var tisdag ;) Mica stannade även en timma mer än vad hon egentligen behöver (hon börjar 1 timma innan mig). Så det är trevligt!


Kom nyss hem, för en halvtimma sedan så jag har precis fått i mig lite käk och nu tänker jag inte lyfta ett finger för det orkar jag inte.

Dom frågade om övertid imorgon också men jag sa att jag får säga till imorgon bitti om det för jag vet inte om jag orkar eller kan eftersom Vet kanske kommer ut imorgon eller torsdag till mig!


Men vi får väl se, kommer hon inte imorgon så får jag väl jobba över en dag till.

Inget mig emot förutom att jag bli så enormt trött och slut, men jag får in komp timmar vilket kommer behövas om vi drar i höst :) Så på det sättet är det KANON!!


Hästfronten...


Idag var Amanda ut, hon hade sin pappa med sig också.

Det hade väl gått sådär fick jag veta.

Sakura hade typ varit rädd för allt, och visst hon kan vara lite småfjantig men nu satt det faktiskt en annan än mig där, helt själv. Ok, hennes fader var med ut också men han var en helt främmande karl med för Sakura.


Dom hade haft oturen att möta massa stora fordon, skällande hund och väsen så Sakura hade faktiskt hoppat till en del och framför allt när dom tömde ur kossor ur en djurlast, då hade hon hoppat ner i diket till och med :o

Så rädd har hon aldrig blivit så jag vet inte om det kanske hade med och göra att det faktiskt var en annan än jag på henne? Annars var det något nytt.


Brukar mer vara, måååååååååååste jag gå förbi det där otroligt läskiga sakerna :p Eller typ ett i luften, litet skutt åt sidan. Men knappt märkbart liksom.


Tur nog hände inget mer, som tex en olycka!

Nu hinner inte Amanda rida något mer innan hon åker på måndag. Så vi ses i höst igen förmodligen. Jag hoppas det och hon sa det så vi får se.


Hon tycker iaf om Sakura sjukt mycket och tror hon kommer vara en kul häst att träna och tävla med.

Så höll tummarna. Som sagt så ska hon prova en äldre erfaren hästapolle också som hon även ridit lite förr i tiden. Men han var ev till salu också :/ Trist!


Återstår och ser helt enkelt!


Å jag väntar fortfarande på min pad till sadeln, den är skickad men inte kommit ut så att man kan söka efter den :/ Den skickas med DHL och dom kan vara lite sega faktiskt. Vill ha den NU så jag kan prova rida med den. Ska bli så sjukt skönt att slippa den blåa paden =D (Till bomlösa sadeln alltså)....


Denna har jag köpt :)

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards