sakura

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Mycket trevlig ridtur med sällskap

Av Malin - 24 juni 2012 20:28

Utav Mica och Amelia =D


Vi hade en aningen problem i början med att få alla hästar då dom ville stå vid varandra och hälsa osv, sen började Pillan brunsta som vanligt. Men det gick sen till slut ;)


Vi tog en tur i skogen på nästan 1½ timma, mycket mycket trevligt förutom alla jädrans mygg!

Blev lite trav på slutet och det var trevligt. Mica tog väl lite galopp med Pillan så dom hade det kul framför oss :)


Får se vad morgondagen erbjuder oss, jag och Amelia hade tänkt att rida ner och bada med hästarna men efter att få höra från karln att det kan braka loss med oväder imorgon så får vi se hur det blir, haha


Och vet ni vad, karln började faktiskt att packa och rensa idag ;) Milda makter haha

Sedan har vi tvättat en massa också så det blev inte mycket att packa för honom men hittills 1½ kartong plus en skräpkartong och lite smått och gott. Han har en del kvar men så mycket har han inte så det är väl bra :)


Vi har fått ihop lite tomma skåp nu och det känns så jäkla undrbart helt ärligt! Gud så jag längtar nu tills vi får flytta till lägenheten. MEN vi kommer få leva utan soffa tills på söndag, eftersom vi ska dumpa av den hos syrran. Vi ska även göra oss av med vardagsrumsborden och ev högtalarna med eftersom vi börjar samla på oss mörka möbler.


Nä detta blir fan asbra =D

I området bor det dessutom redan en från jobbet plus att en till från jobbet ska flytta dit, vilket faktiskt är riktigt trevligt! Då kanske man kan få ihop lite grill med trevligt folk!


Aja, nu ska jag avsluta här för idag, jag brukar bara ränna iväg med massa skitsnack iaf så det intresserad väl inte er då.


Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards