sakura

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Malin - 29 juli 2013 22:33

Nu jävlar när jag är ikapp ska jag försöka hålla mig ikapp, har ingen resa inbokad mer så det borde inte bli några problem ;)


Idag har det varit en underbar dag minst sagt, umgåtts med familj och älsklingen ute vid stugan där vi solat och badat.. Till och med Diva fick bada lite granna, inte helt uppskattat men lite skönt tror jag hon tyckte det var i och med värmen.


Fick lite fika där ute, mums ;)

Så nu har jag badat för andra gången i år, haha helt otroligt.. Förhoppningsvis blir det fler ggr men fan vilken badkruka jag blivit. Iskallt vatten hela tiden och det tar hundra år innan jag är i.. USCH!
Jag som alltid var i först i vattnet förr.... Tänk så det kan ändras... 


Vi var förbi en sväng vid stallet också, skrev upp mig på pass!

Så nu har man det gjort för nästa vecka, tänkt vad tiden gått fort, men rätt skönt att det bara är två pass nästa vecka men sen rullar det på, då blir det 3 pass/veckan... Trist att alla ska gå in så tidigt för då hade man sluppit det 3:e passet ev...

Men men...


Blev lite slapp när vi kom hem, ALLA var supertrötta speciellt Diva som slockna i soffan direkt typ, haha

Sötnosen la sig helt utsträckt det första hon gjorde när hon kom hem...


Runt halv åtta åkte jag och Diva med Lina ut till stallet, hon ringde och frågade om jag ville med på en kvällstur barbacka och absolut sa jag. Helt underbart mysigt ju :)

Lilla Diva sprang med kopplad först men det vart fan drygt när hon sprang bakom så jag fick hoppa av och knäppa loss henne istället.


Allt gick fantastiskt bra, Sakura tyckte det var lite konstigt med Diva springandes bakom men hon skötte sig superfint verkligen. Länge sen jag hade Diva med när man ridit, men båda flickorna skötte sig så himla fint. Så stolt!


Vi både skritta och travade faktiskt, och det gick sjukt bra... Jag och min kassa balans men det gick bra. Tur man har snälla hästar och som har fint och lugnt steg, det hjälper att trava barbacka då :) Längre steg/snabbare trav är betydligt svårare att sitta kvar på, haha

Men det kanske kommer tillbaka, kommer nog bli en hel del barbackaturer under hösten och vintern gissar jag på <3

Av Malin - 29 juli 2013 22:30

Idag var det dags för att fara hemåt till Falun... Och Michelle, mor och lilla Diva hängde med :)


Släppte av dom i Svärdsjö sen blev det hem och koppla av rent utsagt.. Promenad med Diva såklart eftersom att hon bor hos oss nu när mamma bor i Svärdsjö.

Hon ska iof bo här i en veckas tid, någon dag mer ändå för mor och Michelle ska till Göteborg och ha lite skoj.



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards