sakura

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Malin - 3 juli 2013 20:45

och äntligen ledig igen =)

Vet inte riktigt vad som kommer hittas på men något skoj hoppas jag att det blir av. 

Jag och älskling har funderat på en liten utflykt "picknick", men vi vill hitta ett riktigt fint och mysigt ställe där vi kan slappa och ev bada kanske också.


Vi får se om vi tar oss ut på någon utflykt ;)


Idag har jag inte gjort mycket, Sakura har fått vila som jag sagt.

Fick även precis veta att A fortfarande är riktigt sjuk så hon kommer inte orka med att hoppträna imorgon så då lär jag göra det igen. 


Har absolut inget emot det, men jag vågar ju inte riktigt hoppa dom höjderna som är tänkt på tävlingen :( Så jag vet inte hur det kommer gå. Lär även ta med mig en mätstock så att jag vet hur högt det är också.

Hade velat ha någon med mig som kan hjälpa mig vid sidan med höjning/sänkning tex och hjälp i övrigt också såklart.


Eftersom jag är lite hopprädd så hade det varit skönt med någon med mig!

Har skickat och frågat min tränare nu också men det såg ut som hon var upptagen med, tusan :/


Nåja det löser sig!


Må gott alla! 



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards