sakura

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Malin - 16 juli 2013 20:59

Den var vild och bra ;)


Bestämde mig på fredag morgon att hänga med ner till Årjäng (ligger ca 10mil från Karlstad intill gränsen till Norge).

Älsklingens bror och hans familj bor där så vi åkte ner dit tillsammans med Roy och sen åkte svärmor och hennes man ner över den helgen med.


Mycket trevligt har vi haft, vi har grillat varje dag, spelat minigolf och badat (dom som ville).

Sedan har vi suttit på campingens uteplats och druckit lite och haft det trevligt (svärmor och hennes man bodde där). Vi har varit på trav, V75 - Väldigt stort och väldigt mycket folk. Men mycket mycket trevligt och kul!


Söndagen hängde jag med i drickandet också och det var inte bra... Massa jävla skit och apfull blev jag, skakade och mådde skit när man vaknade så det var inte alls kul eftersom vi skulle åka hem där runt 12 slaget igår.. USCH!
Men det gick bra, popcorn och cola i magen så mådde jag bättre sen. Skönt det!


Stannade och käkade kycklingrulle på ett ställe med, efter typ halva vägen... Hans bror och familj åkte också till Falun samtidigt så vi alla stannade och käkade även om dom kom lite efter oss, hehe

Men vi väntade bara in dom i parken, så värst länge behövde vi inte vänta.....


Nåja, helgen var asbra!

Bilder blev det givetvis men min dator vill inte lägga över dom så jag ska ordna med det när jag orkar :p

Har en hel del bilder att slänga in här.. Suck :p 


Peace <3

Av Malin - 16 juli 2013 20:51

Idag var det en hopptränng som stod på schemat, den sista inför tävlingen på fredag. Något nervös är man måste jag erkänna.

För även om alla träningar gått så otroligt bra så är det ändå ny bana, nya hinder och sen massa hästar runt omkring.

Så detta blir spännande!


Nåja, vi byggde en bana iaf med 5 hinder men la upp det på ett sätt så det blev 7 hinder på en bana.

Sakura hoppade allt utan problem, vi hade dessuom räcken på alla.

Dom hoppade både 40 och 50cm och det gick kalas bra, lite mer fart hade inte skadat då hon var något slö med bakbenen och slog i en del ggr. Rev dock inget förens sista hindret i 50cm, men det var tydligen Alexandras fel sa hon, vet inte vad hon gjorde men sånt som händer såklart.


Jag fick filmer på båda banorna MEN jag råkade såklart radera den i 50cm :/ Klantiga jag!
Men jag bjuder på den från 40cm (42cm för att vara exakt). 

Missa såklart när dom hoppade första hindret så det ni ser dom börjar med är 1:a... :)



 


Sen har jag denna film sen dom hoppade en högre oxer som avslutning från förra träningen :)


 

Och sen två från när jag red ut med bäsen :)


 
 



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards