sakura

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Malin - 2 juli 2013 21:30

och det blev en tidig dag ut till stallet idag, uppfriskande ;)


Lina, jag och Elise åkte ut vid 08 tiden idag för vi skulle ta en ridtur tillsammans innan Lina åker bort över veckan.

Kommer dit och då har stallgubben målat tröskeln in i stallet så vi bestämde oss för en barbackatur runt Sveden hagarna.

Elise valde att promenera med Göran då han var barfota nu och hon inte visste hur han skulle reagera av det (Har skor egentligen).


Men Lina och jag hoppade upp barbacka åtminstone men Lina hoppade av efter ett tag då Ebbe verkade besvärad (han gillar inte riktigt det tror jag?). Så det blev bara jag som red hela vägen runt faktiskt.

Riktigt skönt var det, Sakura fick tråda för ansiktet idag och nog blev det lite bättre allt men en huva är fan ett måste... Gud så dom är på allas öron. Var bara Göran som gick lugnt och fint utan besvär, han hade iof huva för öronen. Hehe


Blev några travsteg emellanåt för att rida ikapp efter att bäs stannat för och klia sig vid sidan av magen några ggr, jädrans bromsar vad dom är på nu alltså :( Stackars hästar!


Var väl hemma vid 10 snåret och då käkade jag och gjorde mig klar för sängen, låg och läste i lite mer än 1 timma tror jag så jag somna väl framåt 11.40, och strax efter 12 så plinga brevbäraren på dörren men jag hann som vanligt inte med att öppna... Trött som fan :/


Somna om och har väl vaknat några ggr under dagen men gick upp slutligen efter 20 tiden tror jag, så nu borde jag iaf fått lite mer än 7 timmars sömn åtminstone.

SÅ jag har vä duschat, käkat och nu slöar jag framför datorn, ska väl göra mig klar sen men jag väntar ett tag till :p


Imorgon får lillfia vila en dag och på torsdag så blir det som sagt hoppträning igen.

Denna gången blir det kanske 3 hinder framställda åtminstone.. Men det kommer nog gå bra. Så taggad som hon var i söndags när jag hoppa så borde det inte vara några problem ;)


Peace <3

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards