sakura

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Malin - 7 juli 2013 14:12

Blev en liten oväntad resa till Örebro över helgen för att fira min älskade lillasyster Michelle <3

Tog halv sex tåget och det blev stressigt för tio i 5 så bestämde jag mig och drog och köpte sonmarkortet.
Men jag hann även om jag fick skynda mig rejält.

David drog till stugan som vanligt så då passade även jag på att dra!

En stor överraskning fick födelsebarnet eftersom att ingen visste om detta mer än Sanna och sen Petra då jag ringde henne på tåget ner.
Väldigt kul!

Käkade tacos när jag kom fram hos mamma sedan så kollade vi på tv och gotta oss med jordgubbar, björnbär och glass.
Petra, Rickard och ungarna kom förbi en sväng också när Petra hade slutat.
Väldigt kul :)

LÖRDAG!

Idag blev det en tur till stadsparken med Mor, Michelle och Mira.
Vi gick runt och kikade lite, fotade och var även in i wadköping. Var in i dom gamla husen och knäppte kort bland annat.
Fotade en hel del faktiskt, så himla fint där!

Vi avslutade rundan med mjukglass i deras ute café :) väldigt smarrigt.
Sedan gick vi igenom och kikade på årets konst runt slottet, väldigt kul.

Sen på eftermiddagen så kom Petra med familj på fika. Så mysigt och så gott :)
Efter att man smält maten så drog vi vidare till hjälmarbadet så alla kunde bada, dom som ville.
Själv hade jag inget och bada i så jag skippade det.
Men fotade iaf ;) och badade benen!

Avslutade kvällen hemma hos Petra med mat och god dricka samt snacks. Mums!

Sen gick vi hem därifrån mitt i natta, najs!

Idag, SÖNDAG!!

Så har man försökt sova ut vilket gick sådär.
Men jag gick upp kvart i tolv typ..

Sen kom Rickard och ungarna vid halv 1 så man har umgåtts med dom tills Rickard körde oss till stationen nyss.
Så nu sitter jag och Mira på tåget hem, trist men sant.

Åker ner till Örebro om 2 v igen :)
Då blir det Stockholm med Michelle <3
Rihanna konsert, något jag inte trodde jag skulle gå på men jag ville inte svika min syster :) hennes ena idol såklart man ställer upp då!

Sist av allt, Sakura mår bra och hon fick vila lite mer än tänkt men så är det ibland.

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards