sakura

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Malin - 9 juli 2013 18:54

Och snart SEMESTER! Fy fan vad jag längtar, som jag sa till David på sista rasten i morse - Man skulle ha tagit ledigt denna natt. Vill inte alls åka och jobba i natt, det kommer säkert gå fruktansvärt segt. Nåja, får hålla tummarna för att det inte gör det ;)


Idag är iaf hagen fixad, stängt av till den övre delen så att den kan betesputsas och sen få vila.

Vatten fixat ner till den dom går i nu, så det är bara strömmen som ska flyttas för det är nästan enklare att ha den nere vid ingången man använder nu istället för till den andra delen som nu är avstängd. (Dom sitter ihop så strömmen går genom bägge hagarna).


Blev inget dressyrpass, var på tok för trött i morse och sen har jag inte vågat mig pga vädret som är ostadigt :p Men hon dör nog inte förhoppningsvis.

Hoppas dock hon orkar hoppträningen imorgon!


Sen får jag rida henne torsdag och fredag, sen får hon nog vila lördag och sen får man se hur det blir... Hänt lite saker som gör att jag funderar på att ev ställa in tävlingen :(


.....

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards