sakura

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Malin - 1 juli 2013 21:40

och vi har haft riktigt fint väder idag alltså =) Så himla skönt...

Lär fan ta och åka iväg och lägga mig och sola här någon dag när man är ledig, så se till att hålla i dig solen.


Nåja idag blev det en härlig ridtur bort till Sveden och sen genom sommarstugorna över åkrarna, gud så vackert det är där alltså. Jösses!

Sakura var pigg och vaken, fjantade för lite stenar och lite halvstel, men skötte sig fint trots det.. Hoppas hon kan slappna av något snart. Tror mycket är för alla flugfärn också, dom är runt öronen på henne hela tiden :(
Men imorgon eller onsdag får jag hem en huva som vi ska ha när vi rider, sedan får jag vlä ta sådan där med trådar för ögonen också.


Hon verkar då förstå att vi är där för att stanna iaf :) så det känns superskönt!


Svampa av henne efteråt då hon blev väldigt varm och lite svettig, dags att byta ut schanraket alltså, inte ska jag väl rida med BoT schabraket i detta väder... :p


Imorgon blir det bara en kortis för att sträcka på benen och onsdag vila och sen blir det hoppträning på torsdagen :)

Så vi har lite planerat nu iaf.


14:e har jag anmält Sakura och Alexandra till en träningshoppning i grannstallet, 40 och 50cm har vi tagit och sen får vi se hur det går och om hon orkar båda, tror iof inte det är någon fara ;)

Ska bli riktigt kul.


Sedan är bokningsavgiften för kursen den 3-4 augusti betald så nu är även det klart.

Men det ser ut att inte bli något av med den för mor behöver ev hundvakt samma helg :/ Så vi får helt enkelt se.


Tjipp och hej!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards