sakura

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Malin - 25 juli 2013 14:28

Först av allt - GRATTIS PETRA PÅ DIN 31ÅRS DAG!!


Jag lever, har bara inte riktigt haft tiden att uppdatera här på bra länge och det är MYCKET jag har att dela med mig utav. Massa bilder och filmer som jag inte kunnat slänga ut här för mobilen går inte ihop med datorn, måste be karln trixa med den för jag får inte till det alls hur jag än gör :(


Dom conectar inte helt enkelt! Men det ska vi lösa minsann för detta går inte. Måste ju kunna dela mig av mina fina äventyr.

Har bland annat bilder från när jag var ner i Örebro sist med Mira och sen blev det en sväng till Årjäng ju och sedan har vi Sakuras hopptävling som många frågat efter med filmer. Jag lovar det kommer!

Från Stockholm har vi inte mycket bilder tyvärr men det kommer en update därifrån med givetvis.

Nu är man i Örebro, tog tåget hit från Stockholm med Michelle och älsklingen tog bilen ner hit också igår så nu ska vi hitta på lite skoj att göra förhoppningsvis.


Idag ska jag bland annat följa med Michelle ut till stallet, vi ska väl åka så fort som hon sett klart på True blood avsnittet. 

Jag ska nog ev rida Pillan lite idag, har saknat henne SÅ mycket min snutta =D


Blir ev lite bilder ;)

Men isåfall med systemkameran.

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards