sakura

Alla inlägg under november 2013

Av Malin - 4 november 2013 07:40

Då blev det iaf en liten ridtur runt vinterhagarna :p Lite trav efter grusvägen men inte mycket.

Sakura var pigg och glad som alltid.


Sen blev det middag på Hammars på kvällen, men tyvärr fanns inget jag gillade så jag blev bara sittandes med en cola :p Nåja det fick väl gå helt enkelt...


Övningskörde idag också, men bara en snabbis i det hela...

Körde till Shell i Hosjö dessutom, haha


Söndag:


Och ja idag hände ingenting, slöade i soffan hela dagen och efter 18 åkte jag och älskling ut till stallet så jag fixade med allt där, sedan så gick jag upp och tände ljus för mormor och gammelmorfar.


Sen var det mer slö i soffan tills det var dags för jobbet igen...

Av Malin - 1 november 2013 19:01

Okey dagen blev absolut inte som jag tänkt :/ Men faktiskt inte mitt fel heller för en gångsskull.


Vi fick nämligen veta av svärmor att älsklingens bror kommer upp idag, han var dessutom påväg när David ringde sin mor och frågade om hon var hemma.

Iaf så åkte vi hem till henne, fick lite fika och hade det trevligt. Vi visade den goda nyheten och jösses så glad hon blev =D Kom och kramade om oss båda och sa det "jag har undrat när det ska hända", så söt alltså.


Efter besöket där så gjorde vi stopp vid stallet där jag fixade allt och sedan stannade till och kollade in min bäs som stod där och väntade på att jag skulle ta in henne <3

Men så blev det ej...


Och ingen övningskörning och inget besök till svärfar heller, får väl se om något blir som det var tänkt under helgen...

Suck för plötsliga besök, haha


 

Av Malin - 1 november 2013 09:26

Jepp, här ligger jag vaken och tänker på massa skit. Skönt och vakna av sig själv efter massa härliga timmars sömn.

Men nu drar fredagen igång och det är både Bra och dåligt.
Nämligen så det den sämre arbetsveckan på inkommande kan man säga ja.
Nåja det löser sig!

Idag ska jag och Älskling berätta den goda nyheten för hans släkt, ska bli spännande och se vad dom säger. Hehe
Vi har snart varit tillsammans i 10 år så dom flesta har gått och väntat på både det ena och det andra ;)

Som Roos sa, blir det giftermål i sommar nu då?
Eller som Sanna, eran tur med barn nu då!

Alla kan dom ;)

Sedan ska jag även köra idag och jag ska givetvis även till bäsen och ta en tur med henne.

Så dagen är fullspäckad, kanske bra att man vaknade nu?
Just det, tror vi ev skulle kika in Ikea i helgen, det ser jag fram emot iaf.
Hoppas David kan tänka sig att vi köper ett tillsvidare vardagsrumsbord tills han byggt klart det vi ska ha.

Just det, fick en massa bilder på söt Pillan igår av Michelle. Jösses så fin och blank Pillan är, hon mår verkligen bra hos Michelle. Jag gjorde verkligen rätt i att vänta in så hon kunde ta henne.

Nu väntar jag bara på ett besked från mamma och Michelle, köpa eller ej?
Jag hoppas! Mesta beslutet ligger hos Michelle men eftersom mamma sponsrar med stallhyra så är det båda ;)

....
Jösses vad jag kunde skriva på om tusen olika saker nu på morgonkvisten då. Skönt att få rensa tankarna lite måste jag säga.

Michelle, jag snor en bild på Pillan som du skicka igår :)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards