sakura

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Malin - 14 november 2013 19:01

Idag blev det en underbar skrittur runt byn tillsammans med Therese, lillCicci och mamma Mia!

Mycket trevligt och vi hann med och rida i ljuset ;)


Jag och Cicci travade runt lite på banan efteråt då Sakura var så förbaskat pigg idag.

Hon gick riktigt fint men sen strulade hon lite, hon har börjat sluta lyssna på mina ljud vilket gör mig väldigt handikappad för att få en gångart då, detta stör mig till tusen :(


Fick låna Ciccis spö en sväng och då var det inga problem längre då gick hon som en klocka om inte ännu bättre!

Jävlar vad fin hon var, man kände hur hon mig med sig bakbenen och ryggen, detta var dessutom i höger varv. Man känner inte alls av hennes stelhet längre men jag lär nog koncentrera mig på båda sidor likvärdigt nu så jag inte gör vänster sida stel av för mycket högerridning.


Avslutade därefter med skritt och sen in.


Imorgon har jag morgonpasset, jag hoppas inte det är för kallt eller för ev regning för jag hade tänkt och rida den korta svedenrundan =D


På lördag får vi se vad det blir för tur... Kanske den längre svedenrundan, vi får se.. Lär hålla igång fröken piggsvin nu ;)


   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards