sakura

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Malin - 7 november 2013 13:17

Det låg lite snö på poslådor och vissa hustak när jag klev av bussen i morse ute vid hästarna.

Så jag gissar på att det lär ha snöat lite, men ingenting på marken eller träd och det såg ut som mjuk fluffsnö vilket smälter fort när det är blött och inte så kallt i luften.


Blev ingen rida idag eftersom jag hade besök hos Manhem, vi får se om M ev rider henne eller om hon blir stående. Men jag hoppas hon får komma ut på en liten tur.

Hon hör av sig senare om det.


Imorgon ska Lina låna henne så det är superskönt, då kan jag städa här hemma medans David jobbar och sen ut och köra när han kommer hem. Sen blir det väl ev mycket köra i helgen, hoppas jag åtminstone!

Vem vet, nästa gång vi kör ner till Örebro är det kanske JAG som kör ;) Haha


Måste bara få till det där förbannade dragläget, ibland går det superfint och ibland helvetesdåligt. Klart som fan jag inte vill ut och köra vid rondeller och rödljus då liksom, kul om vi skulle bli stående fullt med bilar bakom, nej tack!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards