sakura

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Malin - 10 november 2013 18:45

Blev inte alls som tänkt idag då lill Cicci ringde mig när jag satt på bussen och frågade om jag ville rida tillsammans med henne på banan, jag kunde inte alls säga att jag bara tänkt ta mig en liten sväng i skogen utan jag sa att jag gärna rider med henne på banan.


Och idag gick det så mycket bättre än igår kan jag säga, jösses så fin Sakura var =D

Mjuk, följsam och ja super fin.


Fått stigläder utav lill cicci nu också så nu kan vi träna galoppen också vilket vi provade på lite idag.

Gick också över förväntan, jag menar hon har inte galopperat på länge nu med mig på ryggen så jag trodde på lite bus och bråkigheter men ingenting.


Vänstern var hon lite svår och fatta i för hon drog hela tiden mot Mia, men det lossade när jag sa åt henne på skarpen på slutet. Då gav hon mig en fin en.

Högern kändes så otroligt bra, fattade väldigt fint och lätt, inga problem att hålla sig där och hon sökte sig ner på bettet och fick en väldigt fin form utan att jag ens bad om det. =)


Så jag är riktigt nöjd med dagens pass, blir väl en liten plutt promenad imorgon.

Har kvällen så det blir väl bara inne i skogen (så man slipper puckla på med tusen reflexer) :p Tycker det är såååå drygt, hahaha



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards