sakura

Alla inlägg den 6 november 2013

:)

Av Malin - 6 november 2013 18:49

Idag åkte jag ut till stallet direkt efter jobbet, eller det blev med en buss strax efter 09 då jag slöade på rätt fint när jag kom hem.

Blev en liten ridtur mitt på dagen, otroligt pigg och vaken häst hade jag, inge ovanligt jag vet.

Jobbade på rätt fint i både skritt och trav, mer i traven där det gick vill säga och hon gjorde sjukt fina skänkelvikningar bland annat.
Kändes kalas! Blev några steg galopp i en pluttbacke också.

Rask skritt sista biten hem, man kan inte klaga över hennes steg osv iaf ;)

Imorgon har jag morgon plus att jag ska till manhem vid 12 så där tror jag inte att jag kommer hinna rida tyvärr men Lina ska ev låna henne på fredag så det blir super.

Man kanske kan se om någon annan vill rida henne imorgon också, man vet aldrig.

Btw så har jag ev hittat en som vill rida Sakura 1gång i veckan iaf, Vi får se när dom ska prova henne.
Är en i Stallet så det hade varit skönt :)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards