sakura

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Malin - 4 november 2013 21:32

Blev en liten barbackatur idag, tog inget schabrak eller dyligt så snacka om att man satt ostabilt :p

Hästjäkeln är så jävla hal så man bara glider för minsta lilla, haha


Men det gick bra, kolsvart ute men tösa gick på utan problem, red givetvis med pannlampa för annars hade inte jag sett ett skit rent utsagt.

Blev bara en liten tur just för det sen även för att kl var så jädrans mycket.


Efter ridturen gick hon snällt backa in i duschen för rengöring av benen, lite läskigt och stå där ibland tycker hon men jag gav små morotsbitar emellanåt för att visa att det är helt OK. Just med vattnet gör hon ingenting för liksom utan tror det är utrymmet, brunnen och lukten :o Usch, sen står det en hel del skit där också.


Nåja det gick super duper =D Duktiga flickan!


Imorgon får vi se vad som blir av, hoppas på en liten tur igen, får hoppas att hon kan hålla det hyfsat rent i boxen i natt så jag slipper stå där mesta delen av tiden, var det jag fick idag därför hann jag inte en längre tur :(



Av Malin - 4 november 2013 07:40

Då blev det iaf en liten ridtur runt vinterhagarna :p Lite trav efter grusvägen men inte mycket.

Sakura var pigg och glad som alltid.


Sen blev det middag på Hammars på kvällen, men tyvärr fanns inget jag gillade så jag blev bara sittandes med en cola :p Nåja det fick väl gå helt enkelt...


Övningskörde idag också, men bara en snabbis i det hela...

Körde till Shell i Hosjö dessutom, haha


Söndag:


Och ja idag hände ingenting, slöade i soffan hela dagen och efter 18 åkte jag och älskling ut till stallet så jag fixade med allt där, sedan så gick jag upp och tände ljus för mormor och gammelmorfar.


Sen var det mer slö i soffan tills det var dags för jobbet igen...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards