sakura

Alla inlägg den 27 november 2013

:/

Av Malin - 27 november 2013 22:55

Nu har det varit två otroligt sega dagar på rak denna vecka, jag blir väckt så många ggr under natten så jag blir helt förstörd. Speciellt när man ligger vaken lite längre för att man inte kan somna om för att det låter.


Så även idag blev det bara att fodra och kolla så hon levde samt fixa allt därtill.

Tog även kvällspasset eftersom jag ändå kom ut så pass sent, kändes dumt att låta den som hade kvällen åka ut ännu en gång liksom.


David har börjat fila lite på min ide om en lunchbox och han är väldigt inställd på att det kommer fungera utan problem, däremot måste jag lösa delen med hur vi får upp boxen i hagen i och med att det är fruset i marken :/ Ska kolla imorgon när det är ljust hur det ser ut i hagen och om man ev kan sätta den på en utav stolparna som går mellan våra två hagar och att man då kanske kan få till det på så vis, isåfall kanske man kan fästa presenning nertill så det inte knuffas över på andra sidan liksom. 

Speciellt ifall Sakura sätts i egen hage när hon får denna box!


Hur som helst lär den ju sitta stabilt och den saken man sätter den på lär klara av tungden givetvis för det blir ju inte lätt direkt. Så vi får se hur man löser den biten... Suck :p


Resten av denna vecka blir spännande, lär rida/aktivera Sakura alla dagar eftersom hon fått så mycket vila nu bland annat.

Sedan så är det Julbord på lördag med jobbet, ska bli spännande och kul. Men jag är inte riktigt ännu rejält pepp inför det måste jag erkänna även om jag ser fram emot det.


Men det kommer nog, denna natt kommer jag få en bra sömn tror jag eftersom jag har sängen för mig själv ;) Ingen karl som stör mig flera ggr om under natten.

Så jag borde vara piggare imorgon och sen följande dagarna och då kanske peppet kommer till festen!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards