sakura

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Malin - 30 september 2012 19:32

Då är man hemma igen hos älskling :)


Petra lämnade av mig vid tåget och älsling hämta mig <3 Vilka änglar.

Karln sa det, skulle kanske ha tagit bilen istället för cykeln om jag visste att du hade så här mycket packning HAHA

Men det gick bra för det, tog väskan bak på cykeln och kassen på styret och datorn tog jag :)


Nu har jag packat upp datorn gjort en kopp varm choklad och även fått ett glas cola av älskling.

Ska väl palla mig in i duschen snart så att man är ren och fräsch inför imorgon ;) haha


Snacka om ångest då, jag hade hellre velat stanna lite längre hos min mami och syster måste jag erkänna. Haft en sådan underbar helg tillsammans med dom och med Petra och hennes familj. Mina gospojkar har man saknat massa också.

Jag sa att nästa gång får faktiskt David följa med, undanflykter undanflykter, kommer inte på frågan ;) Vi får matcha in en helg då han inte ska gå på natt bara.


Ser fram emot stallet imorgon, att få pussa och krama om mina små flickor =D Ta en ridtur tänkte jag faktiskt göra också. Blir väl bara en liten lätt tur, vart vet jag ej eftersom det är ÄLGJAKT nu va? Eller är det nästa vecka?

Gaaah att jag ska glömma hela tiden, hm... Första veckan i oktober sa vi va? Märks imorgon!


Just nu sitter jag och småsneglar lite på datorer, konstigt men jag tror faktiskt det är dax att skrota denna snart, kanske inte skrota helt eftersom den fungerar helt klart. Men den har många år på nacken och han har strulat lite. Nu har vi iof köpt ny hårddisk vilket är det som strulat så det borde gå bra därefter när vi bytt.

Men jag känner ändå lite för en ny, så efter nyår tror jag att jag ska köpa en.


Har varit en del utgifter nu eller inköp kanske man ska säga ;) 

Vi får se helt enkelt.



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards