sakura

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Malin - 13 september 2012 22:15

IDAG hade jag lite hoppträning, Amelia fick vara min fina tränare och det kändes bra :)


Kan säga att jag var JÄVLIGT nervös och även lite skraj vilket bäs kände av så vi hade lite problem att gå över lite bommar som låg runt, fan minns inte vad det heter..... Solfjäder? Grr, i cirkel :p Hahaha

Men sen blåste jag ur skiten och då gick det bättre :)


Men å andra sidan så har vi inte hoppat, eller någon har inte hoppat med henne på bana sen i juni så det gick bra för det tycker jag. Plastbommar var lite läskiga i början när det skramla med gruset osv.


Hoppning däremot kommer hon gott ihåg, inge vägran eller något även om jag var nervös så red hon rakt på =D

Duktiga tjejen.


Vi började på 20cm, jag sa 10 men Amelia sa att det är ju på marken så ta 20cm istället så OK sa jag... Blåste ur ännu mer nervösa känslor osv, och hoppade. Puuh en gång gjord sen en gång till och det kändes också bra.


Vi slutade på 40cm vilket jag tycker räcker eftersom vi bara hoppat i skogen något litet språng ibland nu på senaste. Sakura tyckte det var kul och hon är fan riktigt duktig. Men vi tolka varandra lite fel ibland så vi för nära ibland och ibland på :p Haha

Men det gick bra och på slutet fick vi till två riktigt fina hopp om inte 3 till och med?


Nästa gång sa vi att vi kanske höjer lite, får se... 


Jag kan säga att jag log som fan och var riktigt superglad, den där känslan som jag hade när jag väl tränare och tävlade inom hoppning förut kom på slutet kan jag lova. Gud så duktig ponny jag har!! <3

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards