sakura

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Malin - 17 september 2012 19:30

Idag blev det vila för flickorna, tanken var att ev hänga på lillskruttan idag igen.

Men karln är sjuk så han följde bara med och väntade i bilen medans jag gjorde stallsysslorna. Sötnosen!


Imorgon får dom vila också och på onsdag hoppas jag på hoppning, men jag vet ännu inte? Ska kika lite med Sanne också om det kanske kan vara något.


Är det ok väder så tänker jag nog hänga på Miraz då, får se hur jag gör ;)


---------------->

Mina funderingar kring sadel, jag och syrran ska till hööks när jag åkte ner till Örebro om 1½ vecka =D

Ska kika på sadlar då MEN jag kom på att det blir ju drygt att köpa sadel då om jag lär ta med mig den på tåget hem sen :/ haha 

Man kan hoppas att Mica ska med ner också för då kanske vi kan hjälpas åt med lite saker, för jag hade tänkt köpa lite mer saker än det. Annars kanske jag får skicka allt? HAHA


Sen funderar jag på att köpa sadeln jag hade till Pillan förut igen, tror helt ärligt den var för vid förut och jag provade aldrig att byta till mindre järn... Så ja vi får se hur jag gör...!

Ser fram emot den dagen! ;)


Aja, här kommer äntligen filmen från när jag tömkörde Miraz i lördags, den gick inte och ladda upp då eftersom den var så stor oavsett om den minskades.



 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards