sakura

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Malin - 27 september 2012 22:49

Yes, då är jag äntligen i Örebro!

Tog tåget hit idag och överraskade älskade mammi som blev väldigt glad och förvånad ;)


En väldigt glad Diva fick man i famnen också, sötnosen <3<3


Jag åkte inte ut i tisdags till stallet som jag sa och det blidde heller inte av på ondagen då jag blev hemma från jobbet med en ordentlig feber och huvudvärk och rinnande näsa och ja ni vet allt, kunde knappt få fram en röst när jag ringde chefen och hostan river sönder min hals.


Jag är bättre nu men fortfarande dålig såklart!

Men jag är här, jag ville inte stanna hemma när vi bestämt allt detta. Så himla mycket som jag lovat min älskade syster och det vill jag absolut inte svika henne med.


Kommer mer update, btw så kom mitt höökspaket idag. Vilket jag anade eftersom jag skulle åka bort. Suck, men jag hämtar såklart ut det på söndag eller måndag. Får se när jag kommer hem på söndag.


Peace <3

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards