sakura

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Malin - 24 september 2012 21:44

Vilken rolig dag... Vaknade i natt flera ggr om av att halsen värkte satan :(

I morse vakna jag med ännu mer ont i halsen och dessutom en näsa som börjat rinna så in i norden. Så jag vill bara passa på och tacka min älskade älskling för att han smittat mig ;) Men tror nog att "badandet" i fredags kan visserligen ha spelat roll i det med.


Idag blev det en oväntad ridtur med Sarah, mycket trevligt för den delen!

Hon var så himla gullig så hon tog in Sakura, borstade av henne OCH sadlat henne innan jag kom ut. Så jag behövde bara värma bett och tränsa. TACK så mycket!!


Blev en tur runt Lönnemossa och så tog vi och klättrade med flickorna, Sakura tycker det är lika kul fortfarande och Pillan halka efter lite ibland och flåsade en del men snart klarar nog även hon det där galant ;) Får bli en vana helt enkelt. Sarah, häng på 1 gång/veckan på den turen så kommer våra sötnosar vara riktigt snygga till nästa sommar!


Aja, ridturen i sig gick sjukt bra. Riktigt mysigt och trevligt!

Så nästa vecka blir det av igen, ser jag fram emot.


Åååååh nu har jag äntligen beställt lite saker också från hööks...

Kom på det idag i princip att jag kommer tycka det är alldeles för bökigt med att bära sadel på tåget osv så jag tog och chansade nu innan jag kikat på den :o Får helt enkelt hoppas att jag gillar den ;) Haha


Så detta är alltså vad jag beställt hem nu till min älskling!


       


Sen köpte jag även ett koppjärn i stl normal också till sadeln.


Men jag ska köpa lite mer saker på lördag när jag åker dit med syrran och mammi <3

Ska bland annat kolla på en ny hjälm, bättre sent än aldrig va? ;)

Men sen ska jag köpa lite mer också....


* Schabrak (osäker på vad färgen hette så vågade ej beställa det)

* Träns, om jag hittar något

* Ev nya grimmor

* Hjälm (som jag nämnde)

* Lindor som matchar det blåa schabraket


Sen tror jag det får räcka!

Kanske någon borste, småsak liksom.


Vi får se vad som tillkommer ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards