sakura

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Malin - 6 september 2012 21:49

Det blev en massa mys med mina flickor idag. Sakura blev superglad när hon fick syn på mig efter vägen så hon följde mig med rask takt, sötnos!

Båda kom så jag tog med bägge upp och borstade dom båda noga å länge! Miraz var super duktig!

Dom skötte sig bra, Sakura blev lite avis när jag borstade Miraz så hon bet väl henne några ggr men då fick hon ajabaja fingret så hon slutade till slut :p

Sedan tog jag med mig båda två på en promenad, jag sa förut efter förra gången att jag inte skulle ta båda med mig samtidigt eftersom Sakura bara var så grinig mot Miraz.

Men jag gjorde det iaf och det gick sjukt jävla bra! Pigga å glada tjejer. Märks på Miraz att hon uppskattar å tycker om att få följa med på äventyr!

Ska köpa hem boots till framfötterna så kan vi trotsa grusvägarna ordentligt sen. Hon går inte fort nu på grus eftersom det ömmar till vid större stenar men så fort hon går på gräs så blir det annan fart, till och med trav :)

Blev massa mys med Bamse i hagen också :) han blev nog ledsen när jag gick!

Av Malin - 6 september 2012 16:59

Har glömt att ladda upp film från när jag tömkörde Miraz häromdagen, så här kommer den :)


Lite suddig för att jag ladda upp den från mobilen = den minskar den.... Men man ser ju iaf ;)



 


 

Av Malin - 6 september 2012 16:51

Vad ska man säga?


Min dag började med tårar efter att ha läst en vacker text som min syster Michelle skrivit om/till mormor. Och sen har jag läst på den flera ggr under dagen och fått tårar även då. Hon är SÅ himla saknad alltså.. Älskade mormor <3<3


Sen blödde jag lite näsblod i morse också, vilket jag aldrig gör :S Hahaha 

Så morgonen var lite mysko MEN jag tog iaf den tidiga bussen idag. Något bra!


Jag håller på och tvättar just nu men ska väl snart ta mig ut till stallet är tanken, ska nog tömköra en av tjejerna åtminstone och ev gå en promenad med den andra. Vilken ska man ta?
Eller ska jag gå promenad med bägge? Jag vet inte, måste erkänna att jag är jävligt trött och det är en aningen smådrygt att pyssla om bägge när dom står i stora hagen också. 


Vi får se, ut ska jag iaf!


Imorgon ska jag hämta hem en sadel åt Miraz, en allroundsadel, äldre och märkeslös.
Hittade på den på blocket och tänkte vad fan, den kanske duger! Lite slit och släng sadel av det hela liksom.

Ska ha den till insittning och inridningen om den nu ligger an bra på henne vill säga, men det hoppas jag.


Återstår och ser imorgon! Uppdaterar såklart läget med bilder då!


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards