sakura

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Malin - 2 september 2012 22:00

Idag fick det bli lite Miraz tid =D
Det är ju faktiskt höst nu och tanken var att komma igång med henne då så nu gjorde jag det.


Tog in lillan och borstade henne, la på tömörningsgjorden, fäste tömmarna i grimman och sen gick vi iväg.

Började att gå bredvid som vanligt och provade faktiskt att börja gå bakom henne tidigare än vad jag gjort innan och det gick hur bra som helst iaf.


Tog den lilla rundan i skogen som vi alltid gott när jag tömkört och gud så duktig tjejen var! Hon skötte sig strålande och hade öronen framåt hela tiden. Hon var väldigt pigg, dom ggr jag ville att hon skulle stå still i några sek var kämpiga kan jag säga, jävlar vad stark hon blir :p Men tills slut lyssna hon även på det.


Detta är första tömkörningsturen sen jag ställde av henne i början av maj, tror det var 2:a lr 3:e maj... Så duktig tjej!


Så det blir en gång till med tömkörning under veckan sedan en promenad vid hand också!


Sakura fick bara komma in och bli borstad samt spolad om fossingarna :)

Sen fick dom såklart sin smarriga mat.


Blev även flytt ner till sommarhagen redan idag så det blev en ganska sen kväll detta...

Men men!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards