sakura

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Malin - 22 augusti 2012 20:20

Igår blev det inget stall för att jag jobbade över åter igen :/ Men nu har jag kommit ikapp med det jag pysslar med iaf vilket känns jävligt bra. Men det kan säga POFF igen.


Världens oväder fick vi igår också som slutade med översvämning överallt, blixtrar gång på gång och det slog nog ner på sina ställen med, i detta väder åkte såklart jag hem i... FY FAN!!!


Hovis var ut och fixade mina flickor också, hon fick sköta allt själv och det hade gått strålande bra, lillfisen hade stått och sovit på gången nästan och Sakura skötte sig som vanligt. Mina flickor växer och växer <3<3


IDAG!!


Blev det inge övertid för jag orkade inte... Utan jag åkte hem, fick skjuts hem av Carola till och med, träffa på Maja en sväng så vi snackade lite.

Sedan hem och byta om och drack lite choklad.


Sen stack jag till stallet, tog in Sakura och gjorde henne klar.

Först stod jag och myste med Miraz en bra stund, hon är bara sååååååååå jävla goooo <3


Stack ut på en ridtur med Sakura, bortåt långtäkt men svängde av där morganhästen och tinkern står och red upp i skogen så man kommer ut ovanför oss.

Tog det väldigt lugnt eftersom hon vilat sen i torsdags? Ja förutom promenaden i söndags ;)


Men vi travade en del, flyttade lite sidvärtes vilket gick kanoners, mycket lugn och fin. Lite smårädd på sina ställen men inget som vi inte klarade av!


Mycket nöjd över ridturen, får se hur det blir imorgon.

Hoppas på ingen övertid och istället lite rida. Men isåfall får jag ta på mig regnkläder för det ska väl regna imorgon tror jag? Haha


Ska försöka rida fredag också sen får man se...

Jag och älskling ska och käka på Tzatziki fredag eller lördag också, vi velar lite nu efter att Sanne bjöd oss på födelsedagsfest på lördagen. Men jag tror inte jag är så himla sugen alltså. Vi får se!


Nej, tar å avslutar här!

Peace!!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards