sakura

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Malin - 7 augusti 2012 21:55

Firar jag å karln tillsammans idag. Tänk vad tiden går fort, står inte på förens det är 10 års jubileum :) Gud så kul!!


Idag jobbade jag 06.00-14.30 vilket gick bättre idag än förra gången iaf. Men jag vill absolut inte jobba dessa tider oavsett! Usch..


Efter jobbet skulle jag till Manhem men det blev inte som tänkt då dom hade försökt få tag i mig om en ny tid då Birgitta ej kunde vara med.
Så detta fick jag på tal när jag kom dit men hon sa då att vi gör röntgen iaf och så får vi ta det andra på fredag.


Men det roliga var att röntgen maskinen strulade så jag fick gå hem bara :p vilken rolig tid!
Jobbade mina tider idag just för att slippa ta ledigt.. Grr


Sen har det inte hänt mycket, var helt död när jag kom hem så det blev ingen ridning.
Somnade istället framför dressyr os men vaknade efter 40min kanske?
Handlat på mig på Apoteket också så nu ska bihåleinflammationen försvinna ;)


Pratade med sjukhusrådgivningen som tyckte jag skulle ringa min läkare för att få antibiotika mot det.
Men jag sa att jag gärna provar med att gå på en kur ibumetin och nässpray samt så ska jag dricka mycket och sova högt med huvudet.


HåLler tummarna för att det är borta snart! Drygt p ha ont!


Bjuder på bilder på söt Diva :)
Samt bilder från när vi var upp till mormor å lämna fina stenar..

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards