sakura

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Malin - 13 augusti 2012 21:30

Idag blev det träning av båda flickorna!


Gemma kom ut så hon prova på Miraz lite grann och även jag fick visa lite, men det gick inge vidare för min del

var nog mycket för att jag var nervös tror jag :p För det gick bra i lördags ju!


Vi spanade även in transporten vilket gick ganska bra, vi skramlade och hoppade på lämmen bland annat för att visa att den inte är farlig, hon gick fram vid den och lukta osv också så det där kommer nog gå bra.

Dock gillar jag inte detta med allt deltande, utan dom ska gå på bara :p


När Gemma åkt så tog jag in ch borstade Miraz och vet ni vad, hon stod still HELA tiden, även när jag borstade BENEN :o Hon var så sjukt jävla duktig!! Så stolt över prinsessan!

Sen fick hon gå in i boxen och käka massa hö medans jag hämtade Sakura.


Miraz fick även sin kraft när jag kom tillbaka med Sakura!


Det blev en barbackatur idag, brovägen... Väldigt dum idé med tanke på att det hade regnat och då blir trä HALT vilket slutade med att vi nästan låg i vattnet båda två :o 

Jag gick ju ner i gräset och halvt i vattnet med Sakura för att komma ut på dom plana brädorna men hon hoppa typ upp med bakbenen vilket gjorde att hon halkade och ja, tur hon är snabb och stark säger jag för vi låg som sagt nästan båda två i vattnet!!!


Puuh, det gick bra!

Vi jobbade en hel del, sidvärtes och böjning åt bägge håll. Trav och skritt mest och tog en galopp i lilla backen vid grusrondellen :) Gud så härligt!


Imorgon får vi se vad som erbjuds, tror på tömkörning :)


Btw, kommer lämna tillbaka sadeln för jag har inte hunnit få den kollad och vill inte ha den för länge vid

min ägo :/

Trist för jag tror att den ev hade kunnat sitta bra, eller jag tror den gjorde det men jag vågar inte chansa utan att Sanne sett den osv.


Må väl!


Bilder på Miraz från idag när Gemma ställde upp henne =D

         

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards