sakura

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Malin - 14 augusti 2012 20:10

Äntligen lite sol idag, helt underbart varmt har vi haft och man blir på så mycket bättre humör och allt :)

Efter jobbet så tog jag en buss ut till flickorna, ropade på bäsen när jag kom gåendes mot hagen och hon svarade med att skrika tillbaka ett antal ggr (svarade på varje gång jag prata med henne). Hon är så sjukt go min lillflicka! <3<3


Sen kom hon mot mig som vanligt, tog upp henne och gjorde henne klar för en tur. Men denna gången blev det tömkörning och det gick sjukt jävla bra dessutom!

Körde mest skritt men en hel del trav och ett antal galopper, gud vad hon blivit duktig på att lyssna på kommandona nu. Alltid lika kul att jobba med bäsen.


Vi gick bort till Lönnemossa och vände där, har absolut ingenting att klaga på från idag för hon gjorde det jag bad om :) Lite pigg men det gick an väldigt bra.


Belönades med massa gottans när vi kom tillbaka vilket hon uppskattade :)


Imorgon tror jag att jag och Sanne skulle ta en ridtur, så jag längtat!!
Jag hoppas på klättring för det är ett tag sen nu och vi har faktiskt sagt 1g/veckan.. Lär sköta det nu ;)


Men sen får hon förtjänad vila på torsdag och fredag minst iaf :)


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards