sakura

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Malin - 8 augusti 2012 20:11

Igår kväll blev det mys med älskling, vi såg på Hunger games, äntligen. Jag har gått och väntat på skiten ganska länge nu så nu fick vi ett tillfälle :)

Filmen var väl OK tycker jag, dock hade jag förväntat mig mer utav den tror jag eftersom man hört hur jävla bra den är osv....!


Idag blev det stallet, jag och Sanne skulle väl rida igen men det blidde inte så då Sakura dragit av en tappsko, antagligen fasnat och dragit ur den då hålen och hoven var så fin så. Hovis kommer ev på fredag och slår på en ny, hoppas på det.

Hittar man den i hagen och den är OK så kan Sanne slå på den också skulle jag tro :) Så får hon och jag äntligen ut och rida igen!


Det är verkligen kul och rida med henne och Aramis! Går ALLTID bra!


Men iaf, istället borsta jag henne i massor och så stod vi och gosa och myste tillsammans, min snutta <3

Hade på lite tjära i hovarna idag eftersom jag såg lite röta i förrgår, idag tyckte jag inte jag såg något direkt. Lite mojsiga hovar så lite tjära gör nog susen!


Imorgon ska jag tvätta och hinner jag ut på kvällen så ska jag träna med Miraz, men jag misstänker att jag inte hinner ut (gud vad jag längtar tills bussarna går varje kvart), nu går dom bara varje halvtimma och det är smådrygt ibland eftersom det ändå tar 20-25min att åka mellan mig och stallet också.


I helgen ska jag försöka fota flickorna, lite uppställningsbilder kanske om jag lyckas få med min älskade sis ;)


:)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards