sakura

Alla inlägg den 16 augusti 2012

:)

Av Malin - 16 augusti 2012 20:19

Idag har det varit en rätt OK dag, men jag vill verkligen börja jobba skift nu. Saknar den tiden och saknar framförallt att få jobba i rull som jag en gång i tiden gjorde. Innan vi flyttade till nya byggnaden.


Men jag vet inte, det ser tydigen inte så ljust ut att få byta grupp eller få chans till att jobba skift!

Men men, vi får se helt enkelt hur det blir. 


Idag fick Bäsen vila av sig och det tror jag hon tyckte var trevligt. 

Miraz tänkte jag faktiskt ta en promenad med under helgen, vi får se vart osv eftersom hon är lite ömfotad fram. Jag vill såklart vänta så länge som möjligt med att sko framfötterna (helst tidigast våren). Men gärna så långt fram det går.


Vuxit på sig har hon, ni ska få se lite jämförelsebilder sen då jag var och hälsa på henne första gången och fram tills nu :)


Detta var när jag kollade på henne i mitten/slutet av Juni 2011

   


Detta är från början av April 2012

   


Och nu från i måndags

   


Vuxit massor överallt, så himla kul!!


Nä, ska avsluta nu!

Må gott alla!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards