sakura

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Malin - 20 augusti 2012 21:49

Idag blev det övertid, varit lite galet på jobbet men jaja :p

Jobbade till 17.15, och tog mig en kopp te tillsammans med Mica och eftermiddagspasset innan jag tog bussen hem och det var väl behövligt må jag säga.


Kom hem, bytte om och käkade lite mellis innan jag tog bussen till stallet.

Väl där fick jag hjälp av Sanne och frakta upp hästarna till vinterhagen då dom ska sova där i natt då hovis kommer imorgon runt 14 tiden.


Så hon kommer sköta allt själv, ta in och ut hästarna osv.
Så jag hoppas dom uppför sig, Sakura har visat sig varit riktigt duktig nu alla senaste ggr och Miraz har istället varit lite småbråkig :/ Men håll en tumme för att hon sköter sig!


Får se hur jag gör med dom, om dom får gå kvar eller om dom får gå ner igen imorgon.
Ska prata lite med Sanne men jag tror det är lika bra och ha dom kvar!


Fixade till hagen en massa idag igen, drog om tråd, knippsa lite här och där. Tog bort gräs efter tråden och ja allt möjligt. Så nu ska det inte vara något tror jag? Allt gick igenom, ström osv.


Nu ska jag nanna, för jag är helt SLUT!!!

GODNATT!


BTW.... Bjuder på några bilder från idag på glada hästar och klöver i massor ;)

                   

Denna bilden är dock från betessläppet med Sannes hästar!

 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards