sakura

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Malin - 9 augusti 2012 21:07

Och äntligen snart helg. Jag ser fram emot det som fan alltså!


Bland annat för att jag får sova ut lite äntligen och sen för att bästa Michelle kommer till mig =D

Vi ska baka chokladbollor då minst sagt, kanske en blåbärspaj också om vi åker och plockar blåbär vill säga. Vi får se helt enkelt vad helgen erbjuder sig men en sak är säker, ridas lär det göras.

Får se om Michelle kanske vill rida? 


Det tråkiga är att älskling åker till Årjäng med kusin för och hälsa på broder sin och familjen, så det är lite tråkigt men han kommer ju hem på söndag igen och det positiva är att Michelle är här heeeeeeeeela helgen ;) = Jag slipper vara själv, haha


Sen ska det tränas med Miraz så att vi kommer någonstans, känns inte värt att åka dit när hon inte kan något för då kan dom inte säga mycket om henne och det vore väldigt synd.

Min instruktör ska även visa henne åt mig så hon ska komma på söndag och prova på och "visa" Miraz, tror det kommer gå bra. Uppställningen gick iaf hyfsat sist tycker jag, dock med grimma iof.


Imorgon ska hovis höra av sig också, hon kunde ev komma och slå på en tappsko då sa hon. Får hoppas på det!

Annars hoppas jag iaf lördag!


Jaja, har inget viktigt och skriva om direkt. Så jag avslutar väl här och kryper ner i säng tror jag :)

Godnatt på er...!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards