sakura

Alla inlägg den 19 augusti 2012

...

Av Malin - 19 augusti 2012 21:13

Inte uppdaterat något sen i torsdag det var väl dåligt av mig måste jag säga! haha


Har inte direkt känt för det så slänger in ett litet kort nu.


I Fredags fick mina flickor vila igen, drog på ROCKSTAD med Mica och Angelica på kvällen för att se Danko Jones och

D-A-D Så JÄVLA awesome!!

På Danko Jones hamna vi någonstans mitt i publiken men på D-A-D så stod vi läääängst fram och gash vad dom är bra, fan vad jag älskar dom!

Och att jag fick se dom bägge banden igen samtidigt trodde jag aldrig! 


Kvällen var helt underbar, jag Mica och Emil gick hem till mig efter att det var slut, satt här hemma en sväng och drack lite och pratade. Sedan så drog Emil hem och Mica stanna på soffan :)


Lördagen blev en slapp dag, jag och älskling kollade igenom ett antar filmer och myste mest.

Flickorna fick även idag vila, Sakura förtjänade minsann en rejäl vila efter sin fina gång under veckan.


Idag åkte jag ut mitt på dagen, tog in båda flickorna och borstade dom, gosade med dom och sen gick vi på en promenad bortåt Lönnemossa. Gick väldigt bra men drygt med en som går lite saktare/försiktigare pga underlaget och en som är pigg som satan :p


Men det gick bra, blev lite små surt ibland från Sakuras sida, men hon får vänja sig eller något :p

Skönt att få dom på promenad tillsammans, kanske kan dom vänja sig vid varandra mer. Eller Sakura får vänja sig och ha Miraz intill sig eller bakom sig för det hade varit skönt om hon kunde få följa med som handhäst igen, det funkade förut så... Vi får se!!


Dom fick massa gos och beröm efter promenaden och även massa mat, mums mums tyckte dom :)

När jag lämnat dom i hagen så fixade jag till vinterhagen med all tråd, men lär dra om igen eftersom ligghallen är stängd in dit, men tänker ha det så tills det är dax och öppna upp dörrarna igen.


Ska göra mig klar nu, ser inte fram emot morgondagen :(

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards