sakura

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Malin - 12 september 2015 21:24

Jösses, dagar går fort nu alltså och 8 dagar sedan Sakura började visa hältan lite svagt och 1v sedan hon knappt kunde gå framåt :(


Men idag är hon haltfri, pigg och framåt. Väldigt hungrig men det går bra med det portioner hon får. Inga sura miner = nöjd häst och det är BRA!


Sockan hade åkt ner på henne såklart, misstänkte att den inte skulle sitta kvar så nu är hon utan i bootsen. Däremot var jag och älskling och köpte nya sulor och sedan skydd för hoven/ballarna upp mot kotan så nu har hon dom och jag tror det blev lite bättre. Får se imorgon hur det ser ut. 

Men det kändes bättre!


Sedan blev det lite fix med gull Miraz också, och en superkort promenad för mer hann jag tyvärr inte förens sista bussen gick hemåt.


Varit på tävling med Moa idag och därför blev det så sent ut till stallet.. 

Imorgon skall jag dock upp runt 13-14 så det blir bra, då hinner jag hem och vila mig inför jobbet också.


Ska jobba hel vecka och det känns bra!


Någon ny bild från idag, två på Miraz och en på Prince <3


     

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards