sakura

Alla inlägg den 4 september 2015

...

Av Malin - 4 september 2015 20:30

Idag blev det longering med Miraz på banan vilket gick riktigt bra =D 

Tills hon började  markera lite i höger varv (där det djupa hålväggen sitter) inte i början men det kom lite emellanåt sen efter en stund i traven, ingenting i skritten och inte något i vänster varv.


Så hon markerar lite på böjt spår i traven fortfarande så jag kommer vänta ytterliggare några dagar innan jag sitter upp, det blir ändå tungd med mig på och då trycker det ju mer vilket kan göra det värre igen i värsta fall och det vill vi absolut inte!


Sen Sakura visade lite hälta fram idag, satt en stor sten i hålväggen så misstänker att det antingen är den som legat och tryckt lr så är det en hovböld där inne.

Men släppte ut henne eftersom hon kunde gå relativt bra, var mest på hårt underlag hon haltade till.


Får se hur det ser ut imorgon... Mina hjärtan <3

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards