sakura

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Malin - 22 februari 2015 22:15

Idag hade jag en tjej ute som fick prova och rida Miraz, så jag tog Sakura och så red vi iväg en sväng i skogen. Tog den längsta vägen jag hittat hittills och den är väl på typ 35min :p


Vi skrittade mest men avslutade med lite trav på slutet innan vi kom ut på vägen igen.

Gick väldigt bra!


Miraz var lite pigg men skötte sig fint för det. Började trava/trippa lite när hon kom efter mig och Sakura så dom fick till slut rida först istället och då var hon så nöjd så och lunkade på så fint med tjejen på :)


Tjejen tyckte det gick bra och gillade Miraz, men jag har inte hört av henne mer så vi får se om hon vill komma något mer. Hon sa att hon gärna vill det men hon kanske inte vågade säga något annat :p hehe



Av Malin - 22 februari 2015 00:39

Nu står det inte på förens det är 1 mars och våren börjar närma sig mer och mer, tyvärr verkar den inte riktigt ha kommit trots att det varit varmt och det smälter i full fart överallt.

Det visar nämligen snö i kommande dagar, hur sant det är får vi väl se men jag hoppas att våren är här och för att stanna för nu vill jag ha SOMMAR!


Idag tog jag och David oss en vända till skoten med lite mer skit här hemifrån. Känns skönt att ha fått bort en del. Imorgon om jag vaknar i hyfsad tid så tänker jag försöka börja rensa ur i klädkammaren också, den behöver det igen. Känns som det var nyss jag gjorde det men det är nog ett tag sen :p'


Efter skroten så åkte jag och David till Borlänge då vi skulle köpa ny motorvärmare på SIBA. En dyr jävla sak så hoppas den fungerar bra!

Men iaf så passade jag på och gå in på hööks, handlade hem två grimmor samt ett par skydd man kan ha på hoven när man har bootsen på, förhoppningsvis kanske det kan hjälpa lite att "fylla" bootsen. Men jag är tveksam dock.


Dessa grimmor blev det iaf, grön och orange =D

Sakuras                                                                  Miraz =D

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards