sakura

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Malin - 9 februari 2015 23:52

Blev ingenting med mina flickor idag för jag fick akuta smärtor i nedre buken idag så det hade kunnat bli akuten för mig del.

Har kämpat mig igenom dagen iaf med hjälp av David bland annat.
Sen vilat då jag känner av det fortfarande men inte som förut.
Känner att det finns där.

Men hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan göra något med dom :)

Av Malin - 9 februari 2015 00:00

Igår var verkligen en helt underbar dag och likaså idag!

Jag tog bussen ut till Höjen vid 13 tiden för att följa med Moa till ridhuset bland annat.
Sedan när hon var klar så åkte vi hem till henne så hon kunde göra sig klar innan vi tog en buss hem till mig.

Vi stannade till vid hemköp först ich handlade hem tacotillbehör som vi skulle fixa samt lite gott.

Riktigt mysig kväll med god mat, gott sällskap och massa gotta till två bra filmer. Love, Rosie och The proposal!

Idag följde hon med mig till stallet, superfint väder fick vi dessutom och ingen blåst. Varmt och skönt!

Moa hjälpte mig och mocka åt en av hästarna vilket var riktigt snällt.

Sedan tog vi en promenad med flickorna längs vägen och dom var pigga och glada speciellt Sakura som hade en himlens fart framåt idag haha ?

Sedan blev det buss hem och käka lite lunch.

Btw Igår var min och Davids årsdag, 11år ihop ???

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards