sakura

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Malin - 27 februari 2015 18:34

Idag tog jag med mig båda flickorna samtidigt på en promenad, gick bortåt på bilvägen en bra bit innan vi svängde ner i skogen på vänstra sidan. 

Jätte mysig stig måste jag erkänna, men drygt och gå :p 


Gick dock lite fel för jag kom ut på ett ställe där jag inte får vara gissar jag men tog mig av därifrån fortast möjligast och hittade då på den väg jag förmodar skulle ha tagit. Får kika på den igen snart ;) Den turen var iaf inte direkt lång.

Tjejerna skötte sig fint iaf, tills slutet då Sakura lackade ur totalt mot Miraz, suck.. 


Men hon fick skäll och då var det som vanligt igen.

Tyvärr inga bilder från dagen.

Tror det hade blivit för drygt när jag var själv, måste dock säga att jag är STOLT över hur bra dom lyssnar på mig. När jag säger stopp "proo" så stannar dom båda två direkt och väntar. Det värmer i matteshjärta!


Imorgon kommer det en tjej och ska kika på Sakura och på söndag tror jag lilltjejen ska rida Miraz igen, om inte imorgon.



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards