sakura

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Malin - 5 februari 2015 22:00

Idag hann jag inte med någonting med mina flickor då jag och älskling tog och hämtade resterande saker i stallen på Höjen som jag hade glömt.


Tog tex bort höställningen i Sakuras hage, fick såga ner den dock :p Men bort fick jag den. Förutom det som nu ligger under all snö och ev även i leran. Det får tas bort i vår/sommar när all tjäle släppt.


Det ända som faktiskt är kvar där ute nu är min höställning till Miraz, men den sitter fast så den får stå kvar ett tag till :p Verkade lugnt med det iaf!


Har funderat på och se om någon av dem vill köpa den, den kostade mig ca 2200kr i slutsumman, vad kan man få för den isåfall?
Miraz och Prince har såklart käkat upp halva höställningen dock :/ hahaha


Äh, tror ingen vill köpa den. Dom bygger nog isåfall en egen!



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards