sakura

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Malin - 17 februari 2015 23:05

Igår hände ingenting med mina flickor därav inget inlägg.
Hade tänkt rida lr promenera men kl blev så mycket innan jag var klar med allt så det blev ingenting som sagt.


Under dagen var jag hos syster yster, hon är och hälsar på i Falun med lille sonen SÅ EFTERLÄNGTAD!

Så har pussat och kramat honom lite granna och fikat lite där.

Var väl tills jag tog en buss till stallet.


IDAG...


Tog jag en sen buss igen, har inte mått så bra dessa två dagar faktiskt så det har inte varit på topp direkt.

Men jag tog och borstade Miraz lite innan hon fick gå in i boxen.

Sakura borstade jag samt provade bootsen igen med sula i och dom satt betydligt bättre då. Ena skon hade dock åkt lite snett så ska se om jag kan fixa det. Kanske inte spände till hårt nog? Vi får se!


Tog med mig Sakura ut på banan, stenhård men det gick iaf och vara där   

Så jag tog och lekte lite NH med henne, tror hon tyckte det var lite kul idag. Såg så ut.


Körde lite stå still, backa, framåt, skritt och trav samt följa mig.

Hon lyssnade och var vaksam trots att hon höll koll på allt runt om också. Riktigt duktig måste jag erkänna!


Följa jon i traven tyckte hon var kul, gjorde lite snabba svängar som hon var med i samt snabba stopp. Ruskade lite på huvudet ibland.


Avslutade med en riktigt gosekram om huvudet hennes och pussade nästan ihjäl mig. Hon var avslappnad, lät mig utan protest pussa och krama henne <3

Min fina tjej!


Imorgon har jag morgon och det direkt efter jobbet så då får båda stå igen gissar jag.
Vill ju bara hem och sova då liksom.


Men torsdag ska jag nog få till något!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards