sakura

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Malin - 10 februari 2015 21:14

Idag åkte jag ut till efter 17 då jag iaf hade kvällningen.
Skönt med lite "sovmorgon" speciellt efter att jag bara sov 5 timmar igår och mådde dåligt dessutom hela natten.


Idag har jag mått betydligt bättre kan jag tala om, väldigt skönt!


Hästarna busade lite i hagen när jag kom dit. Så himla kul och se att dom trivs med varandra, Sakura får äntligen vara lite boss ;) Hehe


Blev inte så mycket mer än borstning utav Sakura idag. Miraz hade fullt sjå med att käka halmpelletsen som var nytt i boxen idag. Haha

Herregud!


Nu sitter jag här hemma och inväntar kl till sista natten innan lite ledighet igen.

Imorgon ska vi åka till Hööks och byta bootsen (nej det har inte blivit av ännu), sedan ska jag köpa en till höpåse och ny hink till Sakura.

Vem vet om något mer följer med hem!


Har morgon och kväll i stallet imorgon, kändes bra eftersom jag ändå blir ledig sen =)


Bjuder på 4 bilder på Sakura från idag, nu är hon lugn och nöjd med den nya boxen, så pass så man kan ha boxdörren på glänt ;)


Sedan provade jag och öppna hela och ställde fram hösäcken, väldigt sugen på den var hon och försökte smyga sig till den men jag bad henne backa och visst lite sur blev hon men när hon insåg att hon inte hade någon chans så stod hon snällt kvar i boxen så jag kunde ta en bild ;)


Duktig va?


       

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards