sakura

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

21 februari

Av Malin - 22 februari 2015 00:39

Nu står det inte på förens det är 1 mars och våren börjar närma sig mer och mer, tyvärr verkar den inte riktigt ha kommit trots att det varit varmt och det smälter i full fart överallt.

Det visar nämligen snö i kommande dagar, hur sant det är får vi väl se men jag hoppas att våren är här och för att stanna för nu vill jag ha SOMMAR!


Idag tog jag och David oss en vända till skoten med lite mer skit här hemifrån. Känns skönt att ha fått bort en del. Imorgon om jag vaknar i hyfsad tid så tänker jag försöka börja rensa ur i klädkammaren också, den behöver det igen. Känns som det var nyss jag gjorde det men det är nog ett tag sen :p'


Efter skroten så åkte jag och David till Borlänge då vi skulle köpa ny motorvärmare på SIBA. En dyr jävla sak så hoppas den fungerar bra!

Men iaf så passade jag på och gå in på hööks, handlade hem två grimmor samt ett par skydd man kan ha på hoven när man har bootsen på, förhoppningsvis kanske det kan hjälpa lite att "fylla" bootsen. Men jag är tveksam dock.


Dessa grimmor blev det iaf, grön och orange =D

Sakuras                                                                  Miraz =D

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards